سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل گفت: پس از قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور نماینده آمل حریفان خود در مرحله مقدماتی را شناخت.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 16 October 2015
به گزارش تابناک مازندران مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان آمل با اشاره به اینکه تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل امسال با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر حاضر می‌شود، اظهار داشت: این تیم از سال 1361 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و چندین سال نیز در لیگ برتر کشور حضور داشت، اما به دلیل حمایت نشدن به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد.
وی با اعلام اینکه پس از تلاش‌های زیاد بار دیگر بسکتبالیست‌های ویلچری آمل با قهرمانی در لیگ‌های دسته دو و دست یک کشور راهی لیگ برتر شدند، تصریح کرد: این تیم تاکنون در لیگ برتر به مقام پنجم و سوم دست یافته که پس از 14 سال این مهم قابل توجه بود.
سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به اینکه دور نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از 13 آبان امسال آغاز می‌شود، بیان کرد: دور نخست مسابقات به مدت سه روز ادامه می‌یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه تمرینات تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با انسجام و جدیت خاصی پیگیری می‌شود، گفت: تاکنون چهار مرحله اردو در این شهرستان برگزار شد که آخرین مرحله اردو هم از نهم تا دوازدهم آبان‌ماه قبل از آغاز دور نخست مسابقات به میزبانی تبریز دنبال می‌شود.
فلاح با تأکید بر برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر کشور در مورد برگزاری لیگ برتر جانبازان و معلولان، اضافه کرد: پس از قرعه‌کشی رقابت‌ها با حضور هشت تیم در دو گروه دنبال می‌شود که در گروه دوم مسابقات آملی‌ها با تیم‌های مخابرات اصفهان، شهرداری تبریز و ملی حفاری خوزستان رقابت می‌کنند.
وی یادآور شد: در گروه نخست هم تیم‌های ایثار قم، شهرداری اراک، آلومینیوم هرمزگان و نماینده زنجان حضور دارند.
سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل در پایان با تأکید بر اینکه تیم بسکتبال یا ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را با حضور بازیکنان از اردیبهشت امسال آغاز کرد، متذکر شد: دور جدید اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر با حضور بازیکنان بومی و غیربومی از 13 تیرماه در آمل از سر گرفته شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار