فرمانده انتظامی گلستان گفت: دوران دفاع مقدس تضمین کننده حیثیت، هویت و عزت ملت ایران در جهان است‌.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 20 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، سعید دادگر، صبح امروز در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی رهبر معظم انقلاب بصورت وبنیاری در حسینیه ثارالله گرگان اظهارکرد: دشمنان و تمامی کشور‌های جهان بدانند، ایران اسلامی کشور همدلی و مهربانی، عزت و افتخار است که در صحنه‌ها و اتفاقات مختلف توانسته با مقاومت و ایثار سربلند و پیروز باشد.

وی تصریح‌کرد: عرصه دفاع مقدس، تضمین کننده حیثیت، آبرو، هویت و عزت ملت ایران در جهان است و الگویی مناسب برای دیگر کشور‌ها بود که نمونه بازر آن را می‌توان در جبهه مقاومت و موفقیت‌های آن خلاصه کرد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان‌کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس همه با هم با همدلی و مهربانی از تمامی مرز‌های جغرافیایی و سیاسی خود دفاع کردند و با این کار خود، مقاومت و ایثار را در جهان نشر و ترویج دادند.

وی بیان‌کرد: استان گلستان نیز استان همدلی و انسجام بوده و در این استان بسیجی شیعه و سنی ندارد و همه با هم و در کنار هم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت کرده و در این مسیر شهدایی را تقدیم کردند.

دادگر گفت: در توطئه ترکیبی دشمن، استان گلستان باز هم در حوزه وحدت، انسجام و همدلی الگو و پیشگام بوده و این توطئه‌ها نتوانسته در وحدت آن‌ها خدشه‌ی وارد کند.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، همسران، مادران و پدران ایثارگر و دفاع مقدس تجلیل شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار