استاندار فارس با حضور در محل برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی کشور با کاپیتان و اعضاء فارسی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی صربستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 19 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر محمدهادی ایمانیه با حضور در اماکن فدراسیون کشتی، از این مجموعه و کمپ تیم‌های ملی بازدید کرد و پس از آن با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده، با اعضای شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی که برای حضور در رقابت‌های جهانی راهی شهر بلگراد صربستان می‌شوند، دیدار و گفتگو کرد و برای تیم ملی کشتی در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.
استاندار فارس درپایان دیدار صمیمانه با کشتی گیران استان فارسی تیم ملی، ورزش را موثر در تقویت جسم و روحیه افراد عنوان کرد و گفت: در دیداری با عزیزان کشتی گیر و افتخار آفرین فارس داشتم که امیدواریم به لطف خداوند متعال و دعای مردم عزیر، در مسابقات پیش رو همانند مسابقات گذشته خوش بدرخشند و برای کشور و استان خود افتخار آفرینی کنند.
وی با تاکید براینکه ورزش، روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده، بیان داشت: از دیگر فواید ورزش، تأثیر مطلوب بر روح و روان و شخصیت اجتماعی هر فرد است؛ به همین سبب دولت مردمی سیزدهم، حمایت و توجه ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می‌کند این حمایت‌ها در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، افزایش یابد.
دکتر ایمانیه در ادامه به جایگاه ورزش فارس اشاره کرد و اظهار داشت: فارس در حوزه ورزش دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی است و کسب مقام‌های متعدد کشوری و بین المللی توسط جوانان ورزشکار این استان حاکی از استعداد‌های فراوان جوانان و ورزشکاران این خطه است و ما وظیفه داریم با تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز بر حمایت سخت افزاری و نرم افزای از ورزشکاران اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه استان فارس برای اولین بار جایگاه دوم کشور را در مسابقات استعداد‌های برتر کسب کرده است، افزود: طی روز‌های آینده با حضور مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان از استان‌های برتر در زمینه استعداد‌های برتر ورزشی تقدیر خواهد شد و استان فارس نیز در زمره تقدیرشوندگان قرار دارد.
آقایان محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی، محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، میثم دلخانی قهرمان جهان و رحیم گیوی پیشکسوت و مربی تیم ملی کشتی فرنگی از استان فارسی‌های حاضر در اردوی تیم ملی کشتی هستند.
در این دیدار صمیمانه دکتر ایمانیه با اهدای هدایایی از کشتی گیران و مربی استان فارسی اعزامی به رقابت‌های جهانی صربستان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار