امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تهیه مسکن از ضروریات اولیه و مهم زندگی مردم است.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 18 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول ساکن مجتمع مسکونی فدک شهر کرمانشاه، اظهار کرد: مسکن به عنوان یکی از ضروریات اولیه زندگی است و بالاترین مستحبات خدمت بی‌منت به مردم برای رفع گرفتاری‌های آنان است.

وی افزود: مسکن دارای اهمیت بسیار زیادی است همچنین مسکن از ارکان زندگی موفق و بخشی از ضروریات اولیه هر خانواده‌ است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در موقعیت کنونی وضعیت مسکن بسیار نامطلوب است و بسیاری از زوج های جوان برای فراهم کردن چنین ضروریات اولیه دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم موضوع بسیار مهمی است که از همه مستحبات جایگاه بالاتر و ویژه تری دارد و خدمت به مردم و برآوردن نیازهای آن‌ها امنیت، آرامش و نشاط را برای جامعه به وجود می‌آورد، لذا خدمات سازمان‌های بهزیستی و مسکن و شهرسازی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات فراوانی که داریم از قدرت‌های بزرگ منطقه هستیم و مردم باید در سفره‌های خود رفاه داشته باشند.

آیت‌الله علما تأکید کرد: ایران اسلامی امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب، خون شهدا و پایمردی و مقاومت مردم کشوری سربلند و استوار و مقاوم ایستاده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار