مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان ، مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 17 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، درویش‌علی حسن زاده اظهار کرد: ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار و در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اتخاذ گردید.

وی افزود: واحد تولیدی «لبن صنعت گلستان» در زمینه تولید محصولات لبنی، واحد تولیدی مرغ «هاشم» گنبد در زمینه تولید جوجه یکروزه و واحد تولیدی «مهدی مشکانی» در زمینه تولید مرغ گوشتی بودند که در این جلسه مشکلات آن‌ها مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اتخاذ گردید.

حسن زاده گفت، مشکلات این واحد‌ها در حوزه بانک ملی و بانک ملت بود که با همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، موانع تولید آن‌ها رفع گردید.

لازم به ذکر است، سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان گلستان با حمایت‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار