مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از رکوردشکنی فرودگاه مشهد در تعداد نشست و برخاست پروازها پس از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 16 September 2023

به گزارش تابناک ‌رضوی، محمود امانی‌بنی از رشد پروازها و افزایش مسافران مشهد در ایام پایانی ماه صفر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تعداد سفرهای هوایی و زائران جابه‌جا شده در فرودگاه مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر امسال، در تعداد پروازها و مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: براین اساس، تعداد پروازها در این ایام نسبت به مدت مشابه (ایام پایانی ماه صفر سال ۱۴۰۱) ۱۵ درصد افزایش یافته و در این ایام تعداد مسافرانی که توسط ناوگان هوایی به مشهد مقدس سفر کردند ۳۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

امانی‌بنی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برای امروز (شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲) نیز ۲۰۰ پرواز به‌منظور تسهیل تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) در نظر گرفته شده و همچنین تعداد مسافرانی که امروز توسط ناوگان هوایی در مشهد جابه‌جا خواهند شد، ۳۱ هزار مسافر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: زائران علی بن موسی الرضا(ع) توجه داشته باشند که بلیت پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد مقدس از طریق سایت‌های رسمی و با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

وی یادآور شد: فرودگاه مشهد در دهه آخر صفر امسال ضمن برپایی ۳ موکب با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعم از سرود، تئاتر خیابانی، دمام‌زنی و غیره به استقبال از زائران رضوی رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار