حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم چابکسر
کد خبر: ۱۱۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 15 September 2023

ایران 25 شهریور امسال با ایران 25 شهریور سال قبل بسیار فرق کرده استایران 25 شهریور امسال با ایران 25 شهریور سال قبل بسیار فرق کرده استایران 25 شهریور امسال با ایران 25 شهریور سال قبل بسیار فرق کرده است

به گزارش تابناک گیلان

حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم در نماز جمعه امروز چابکسر با ابراز تأثر فراوان از بروز دو حادثه زلزله و سیل در دو کشور اسلامی مراکش و لیبی و جان سپردن ده ها هزار نفر، ضمن همدردی با خانواده های مصیبت زده، از خداوند منان برای آنان صبر و آفیت خواستار شدند و از ملت‌ها و دولت‌ها خصوصا دولت‌های اسلامی خواستند در کنار این عزیزان مسلمان باشند .

امام جمعه چابکسر در ادامه ضمن اشاره به پرده برداری چند روز قبل مقام معظم رهبری از شیطنت تشکیل گروه بحران آفرین در دولت آمریکا، گفتند:

اولا: بقای این نوع دولت و کشورها در همین بحران سازی هاست.، یک نمونه آن امروز جنگ افروزی آنان در اکراین است که با این جنگ افروزی چرخ کارخانه های بزرگ اسلحه و مهمات سازی خوشان را بچرخش در می آورند .

ثانیا : هدف اصلی آنها از تشکیل این گروه ها، تجزیه کشورهایی چون ایران است. آنها از همصدایی میان اقوامهای مختلف در کشور سخت عصبانی هستند لذا بشدت به اختلافات قومی و مذهبی دامن می زنند.

ابراهیمی نوری با اشاره به ناکامی دشمنان از اغتشاشات سال گذشته
در کشور ما بیان داشتند :

اگر چه دشمن این روزها دوباره سعی دارد با فضا سازی کاذب، ذهن و فکر برخی را به سوی خود جلب کند ولی با توجه به بی اعتباری بسیاری از سلبریتی ها، اختلافات داخلی اپوزیسیون خارج نشین ،عوض شدن نگاه غرب و بسیاری از کشورهای منطقه به ایران، یقینا 25 شهریور امسال با 25 شهریور سال گذشته خیلی فرق دارد و باز دشمن غلطی نمی تواند بکنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار