معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان داشت : امسال شرایطی فراهم شد که رسانه ها در انعکاس جلوه های بزرگ و با عظمت تردد زوار از مرز مهران و استان ایلام در سطح کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 14 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی افزود : رسانه ها این توان را دارند که نقشه هایی که دشمنان برای نظام و مردم ایران اسلامی طراحی کرده اند، پیشاپیش با اطلاع رسانی به موقع، نقش بر آب کرده و از تنش آفرینی رسانه های معاند در کشور جلوگیری کرده و دروغ پردازی های آنان را برای اقشار مختلف تبیین کنند.

وی گفت : رسانه ها با تمام توان در جهت شفاف سازی و بیان واقعیتهایی که مورد غفلت قرار گرفته و یا در جامعه وارونه جلوه داده می شود، متعهدانه به رسالت خود عمل کنند.

حسنی ادامه داد : رسانه ها نقشی مهم و ویژه ای در جامعه دارند و باید با آگاه سازی جامعه به گونه ای عمل کنند که افکار عمومی جامعه در جنگ رسانه ای شبکه های معاند مجازی و رسانه ای دشمنان، با بصیرت و آگاهی وارد عمل شوند.

وی مطرح کرد : همه اقداماتی که انجام شد، باعث سربلندی استان ایلام، مردم، مسئولان این استان شد و نتیجه آن رضایت مندی زوار اربعین بود و به طور قطع در سال های آینده با توسعه زیرساخت و نیازمندی های که در این حوزه است، مرز مهران هم‌چنان به عنوان مرز اول تردد زوار اربعین در کشور خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار