فرمانده سپاه استان سمنان بر لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران و مسافران حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر تأکید کرد و گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌ها باید در این راستا به‌کار گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 13 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران و مسافران حرم رضوی در استان سمنان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مواکب به همت و تلاش بسیج سازندگی استان سمنان از ۲۳ شهریورماه به مدت چهار روز در مسیر‌های تردد زائران رضوی در محور‌های مواصلاتی این استان برپا می‌شوند، گفت: ۳۰ گروه جهادی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان از ایوانکی تا میامی و ۱۰ گروه جهادی نیز در شهر مقدس مشهد در این راستا فعالیت خواهند داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: گروه‌های جهادی اعزامی از استان سمنان به مشهد مقدس در بوستان جنگلی غدیر این شهر به ارائه خدمات به زائران و مسافران حرم رضوی در بحث اسکان و تغذیه خواهند پرداخت.

دامغانی با اشاره به سازمان‌دهی ۶۴۰ گروه جهادی در استان سمنان به منظور خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر عنوان کرد: تهیه و توزیع سبد کالا، لوازم‌التحریر و پخت و پز غذای گرم در این ایام به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان سمنان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تمام دست‌اندرکاران و تلاش‌گرانی که در ایام اربعین حسینی با برپایی مواکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی همکاری و مساعدت داشتند، بیان کرد: خدمات‌رسانی به زائران و مسافران حرم رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود به بهترین وجه ممکن باید انجام شود و تمام دستگاه‌ها لازم است در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار