رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، گوشه‌ای از تلاش شبانه‌روزی حافظان «بهداشت» را در این استان در یک سال اخیر تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 13 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از فارس، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با برشمردن مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شهریورماه ۱۴۰۱ تا شهریورماه ۱۴۰۲ در حوزه «بهداشت» اظهار کرد: تعداد کل تزریق واکسن‌ها در این مدت در محدوده زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان، بیش از 160 هزار و 665 مورد بوده است.

وی همچنین از ارائه 56 هزار و 73 مورد خدمات مشاوره‌ای روانشناسی و تغذیه در این مدت در استان سمنان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: از شهریورماه پارسال تا شهریورماه امسال، بیش از 382 هزار و 552 مورد ویزیت در استان سمنان انجام ‌شده که در نوع خود قابل‌توجه است.

قدس تصریح کرد: 72 هزار و 730 مورد بازدید نیز در این مدت در حوزه بهداشت در مناطق زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام ‌شده است.

وی با بیان اینکه تعداد خدمات دندانپزشکی ارائه‌شده در استان سمنان از شهریورماه پارسال تا شهریورماه امسال بیش از 83 هزار و 843 مورد بوده است، اقدامات انجام‌شده در این بخش را قابل‌توجه عنوان کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار