مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جنوبی از آمادگی استان برای استقبال از مسافران و گردشگران در سه پیک سفر پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 13 September 2023

به گزارش خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هادی شاه‌وردی امروز در جلسه ستاد سفر استان با بیان اینکه سه پیک سفر تا اواسط مهرماه خواهیم داشت اظهارداشت: در حال حاضر با سه پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائران به سمت شهر مشهد مقدس خواهد بود و استان خراسان جنوبی به عنوان استان معین دربرگیرنده پراکندگی سفر‌های این ایام قرار خواهند بود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی افزود: جلسه ستاد سفر استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) برای همکاری و پذیرایی از مسافران، زائران و هماهنگی در صورت لزوم برای پشتیبانی از ستاد خدمات سفر استان خراسان برگزار شد.

شاه‌وردی ادامه داد: برای مدیریت خروج زائران ستاد‌های اجرایی خدمات سفر استان با اتخاذ تدابیر لازم ۷ موکب‌ها پس از پایان شهادت امام رضا (ع) به منظور میزبانی پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان با پایان ماه صفر به اتمام نخواهد رسید افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم خروج از استان خراسان رضوی روز جمعه خواهد بود، به همین منظور در مسیر بازگشت فعالیت دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی به زائران نیز تداوم خواهد داشت.

شاه‌وردی با اشاره به اینکه همواره از دیرباز با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی با پیک سفر‌های تابستانی روبه رو بوده‌ایم تاکید کرد: باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار