سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام:
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه ها از مرغداران در استان خریداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 14 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صالحی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام، بیان داشت: گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه‌ ها از مرغداران در استان خریداری می شود. 

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد سویه آرین (۷۳ + ۱۲ درصد) هزار تومان درب سردخانه و به صورت علی الحساب، از این آمادگی برخوردار است که گوشت مرغ منجمد مازاد بر تولید و نیاز بازار در همه سویه های موجود در مرغداری‌های سطح استان را از مرغداران خریداری کند. 

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام یادآور شد: گوشت مرغ نژاد آرین به ازای هر کیلوگرم ۷۳ +۱۲ هزار تومان از مرغداران خریداری می شود، که این اداره کل وجوه ناشی از خرید را به صورت نقدی و یا تهاتر با نهاده های دامی به مرغداران پرداخت می کند. 

وی اضافه کرد: خرید مرغ منجمد مازاد بر نیاز بازار را داشته و مرغداران برای انجام این امر با داشتن معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی استان و مراجعه به اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام نسبت به انعقاد قرارداد و فروش تولید خود اقدام کنند. 

صالحی عنوان کرد: خرید و ذخیره سازی طبق ضوابط و مجوزهای ابلاغی بدون محدودیت زمانی و با هدف حمایت از تولید در هنگام اشباع بازار و ذخیره سازی برای مواقع و شرایط مورد نیاز صورت گرفته و ادامه خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: از ۲ هفته پیش آماده خرید مرغ مازاد مرغداران بوده ایم ولی به دلیل کشش خوب بازار بیشتر آنان ترجیح دادند تا تولیدات خود را روانه بازار مصرف کنند.

طی ۲ ماه گذشته ۲ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار