مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام بیان داشت : امسال برای اولین بار توسط ستاد اجرایی، بیش از ۱۰۰ موکب مردمی و بومی استان که در مسیر تردد زائران اربعین مرز مهران قرار داشتند مورد حمایت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 13 September 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع بیان داشت : روزانه بیش از ۵۰ هزار قرص نان توسط  نانوایی سیار پخت و به صورت رایگان در بین مواکب توزیع می‌شو

وی گفت : مواد غذایی و اقلام خوراکی به تعداد ۵۰۰ هزار پرس برای مواکب در مسیر تردد زائران، دپو و توزیع ۲۰ هزار قالب یخ و فعالیت ۲ دستگاه پرتاب یخ‌ساز در پایانه برکت با تولید روزانه ۵۰۰ قالب یخ، دپو و توزیع سه میلیون بطری آب معدنی اهم این خدمات بوده است.

زارع ادامه داد : در ایام اربعین هر نقطه از مسیر حرکت زائران، از پارکینگ بزرگ اربعین گرفته تا نقطه صفر مرزی هر کجا نیاز به توزیع آب و غذا بود بلافاصله ستاد اجرایی با تمام توان حاضر می‌شد و از هرگونه بحران جلوگیری می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به حجم زیاد زائر و خدماتی که ارائه می‌شد پشتبانی ما ۳۰ درصد ظرفیت خدمت موکب بود و این امر گام مهمی در راستای مردمی کردن خدمات مواکب بود که انشاالله در سال های آینده بیشتر و بهتر انجام خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار