معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی نیز مصوب شده است، افزود: از ۲ ماه قبل موضوع در جلسات مختلف کارشناسی مطرح و در جلسه کارگروه قبلی نیز مورد تایید واقع شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 12 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه کارگروه صادرات غیرنفتی لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومین جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه شرکت فروآلیاژ ازنا به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استان گزارشی از نحوه صادرات ارائه داد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به راه‌اندازی پایانه صادراتی سنگ استان، تصریح کرد: اشکالاتی برای آن گرفته شده بود که مجددا مورد ارزیابی و مورد تصویب قرار گرفت.

ابراهیمی با بیان اینکه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی نیز مصوب شده است، افزود: از ۲ ماه قبل موضوع در جلسات مختلف کارشناسی مطرح و در جلسه کارگروه قبلی نیز مورد تایید واقع شد، ضمن اینکه تایید تهران منوط به بازدید میدانی شده است.

وی در خصوص نمایشگاه اربیل، گفت: مقرر شد یک هیات تجاری و سیاسی بازدیدی از اربیل و نجف داشته و تفاهم‌نامه‌های لازم امضا شود، برای حضور در نمایشگاه کشاورزی قطر نیز مقدماتی مطرح شده که در هفته‌های آینده در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار