مسوول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: اردوی جهادی تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لرستان و فرهنگیان خرم‌آباد با هدف ترویج ارزش‌های اسلامی، رشد مهارت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان و بهبود شرایط زندگی جامعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 10 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، امیررضا رومیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی جهادی تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لرستان و فرهنگیان خرم‌آباد با هدف ترویج ارزش‌های اسلامی، رشد مهارت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان و بهبود شرایط زندگی جامعه، و همچنین با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله) از امروز به مدت یک هفته در منطقه محروم شول آباد الیگودرز برگزار می‌شود.

وی، تقویت ارتباط اعضای تشکل با مفاهیم جهادی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزایش مهارت‌های تخصصی دانشجویان در رشته‌های علمی و فرهنگی، ترسیم مسیر تعامل دانشجویان با جامعه و مسائل اجتماعی و فرهنگی را از جمله اهداف این اردو عنوان کرد.

مسوول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با بیان اینکه در این اردوی جهادی ۷۰ جهادگر در دو گروه عمرانی که به ساخت و بازسازی مسکن و مدرسه‌ای در منطقه فعالیت می‌کنند، افزود: سه تیم دامپزشکی در برگزاری کمپ‌های بهداشتی برای دام‌های نیازمند منطقه و واکسیناسیون آن‌ها شرکت می‌کنند.

رومیانی بیان داشت: چهار تیم فرهنگی با برگزاری نمایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، و گردهمایی‌های فرهنگی و هنری به ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و اصالت به ارزش‌های خانواده ایرانی-اسلامی می‌پردازند.

وی ادامه داد: همچنین دو تیم آموزشی با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف مانند مهارت‌های کاربردی و تربیتی به افزایش دانش علمی و عملی، در منطقه می‌پردازند.

مسوول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لرستان و فرهنگیان خرم آباد با مشارکت فعال دانشجویان به عنوان نمایندگان جوان جامعه، تلاش می‌کند تا به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) جامه‌ی عمل بپوشاند.

رومیانی با بیان اینکه این اردو نه تنها به ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی کمک می‌کند، بلکه به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند در منطقه نیز کمک خواهد کرد، افزود: امیدواریم با استعانت از حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همچنین تکیه بر مبانی عالی اسلام ناب محمدی اینگونه مراسمات و اردو‌های علمی - فرهنگی و اسلامی همواره در انقلاب اسلامی ادامه دار باشد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار