مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه تختی شهرکرد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارت‌خانه است که برای سال ۱۴۰۲، ۱۵ میلیارد تومان از سمت وزارت‌خانه و پنج میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی به این پروژه تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 10 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، موعود بنیادی‌فرد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر ۳ سهمیه مسابقات آسیایی هانگژو به ورزشکاران چهارمحال و بختیاری رسیده است و این کاهش سهمیه از مبدا و در تمامی رشته‌ها بوده و صرفا به استان ما مربوط نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه و کسب سهمیه توسط ورزشکاران، به افرادی که سهمیه دریافت می‌کنند مبلغ ۴۰ میلیون تومان پاداش داده می‌شود همچنین در صورت کسب مدال طلا، چهار سکه، مدال نقره، سه سکه و مدال برنز ۲ سکه به ورزشکاران تقدیم می‌شود.

کمبود زیرساخت‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: قبل از شروع لیگ برتر فوتبال، یکی از تیم‌های پرطرفدار درخواست حضور در استان برای تمرینات را داشت، اما به دلیل نبود زیرساخت‌ها نتوانستیم میزبان این تیم باشیم در حالی که حضور این تیم در استان می‌توانست ثمرات بسیاری داشته باشد.

بنیادی‌فرد بیان کرد: پروژه تختی شهرکرد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارت‌خانه است که برای سال ۱۴۰۲، ۱۵ میلیارد تومان از سمت وزارت‌خانه و پنج میلیارد تومان نیز از استانی به این پروژه تخصیص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار