فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای گرامیداشت باشکوه هفته دولت گفت: ۳۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 09 September 2023



به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار حسین زارغ کمالی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان یزد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت این ایام، برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته و در این ایام بیش از 360 عنوان برنامه در کل استان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: این عناوین در بیش از سه هزار برنامه برگزار می‌شود و تلاش شده که تمامی اقشار مردم و به ویژه دانشجویان و دانش آموزان در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

زارع کمالی با تاکید بر اینکه اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود گفت: این اجتماع در راستای تبیین دفاع مقدس برای جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از عملکرد خودمان در مناسبت‌های مختلف بازخورد داشته باشیم تا بتوانیم نسبت با شناسایی نقاط قوت و ضعفی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، برنامه‌های بهتری را در مراسم‌های بعدی انجام دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: از اردیبهشت امسال نشست‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس به صورت منظم برگزار شده و صرفا در ارتباط دیدار با دو هزار و 470 خانواده شهدا و همچنین جانبازان بالای 70 درصد بالغ بر 10 جلسه برگزار شده تا بتوانیم برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشیم.
زارع کمالی عنوان کرد: هدف آن است که فرهنگ دفاع مقدس که فرهنگ ایستادگی، مقاومت و همدلی است را به جامعه منتقل کنیم و هفته آینده هم نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تا بتوانیم جمع‌بندی کاملی در ارتباط با تمامی برنامه‌ها داشته باشیم.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم در این نشست اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس باید برنامه‌های گسترده و متنوعی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جام‌های ورزشی هفته دفاع مقدس در حوزه های مختلف حتما باید در دستور کار باشد گفت: تزیین و آذین‌بندی مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد هم باید حتما باید به صورت ویژه مورد توجه باشد و به صورت کامل فضاسازی مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: شب شعر دفاع مقدس یکی از اقدامات و کارهای فاخری است که می‌توان در این حوزه انجام داد.

عزیزی بیان کرد: خروجی شب‌های شعر باید به کتابچه اشعار برگزیده منجر شود و هر سال بتوانیم حداقل یک کتاب در این حوزه منتشر کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس‌های با کیفیت دفاع مقدس یکی دیگر از اقداماتی است که باید در این ایام برگزار شود و به صورت ویژه به آن توجه داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار