نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ بزرگترین سرمایه یک جامعه‌ نیروی انسانی آن جامعه است، بنابراین در راستای افزایش آن اقدامات لازم را باید انجام داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 09 September 2023

به گزارش تابناک زنجان خبرگزاری فارس، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دومین جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه نشستن در این جلسات ذاتا مسوولیت‌آور است، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است بنابراین در راستای افزایش آن باید اقدامات لازم را انجام داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری اردو‌های تربیتی و آموزشی برای دانش‌آموزان گفت: این اردو‌ها بسیار اهمیت دارد چرا که باعث تخلیه هیجانی دانش‌آموزان می‌شود.

وی اضافه کرد: بهتر می‌شود اگر مشاورانی هم در کنار برگزاری اردو‌های تربیتی به عنوان ناظر حضور داشته باشند تا از نقطه نظراتشان در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های تربیتی و آموزشی استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود یک کارگروهی تشکیل شود تا کاستی‌ها در کارگروه به طور ویژه بررسی شود، افزود: توصیه می‌شود که تجربیات سایر استان‌ها شناسایی و در راستای تقویت نقاط قوت خود بهره‌مند شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار