مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال دو هزار و ۲۰۰ نفر از آموزش‌های عمومی و تخصصی هلال احمر بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های هلال احمر به جامعه، اظهار داشت: آموزش عامل اصلی و محوری در کاهش تلفات جانی و مالی در حوادث مختلف است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مختلف امدادی همواره در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد، افزود: از ابتدای سال بیش از دو هزار نفر آموزش‌های عمومی و همگانی هلال احمر را فرا گرفتند.

اکبری از ارائه آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر به بیش از ۲۰۰ نفر خبر داد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در دوره‌ها با مباحث مدیریت صحنه حادثه، ارزیابی حادثه، مدیریت راه‌های تنفس هوایی مصدوم آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تریاژ در حوادث و آشنایی با علائم و آسیب‌های روانی در حوادث و سلامت روانی حادثه دیدگان از دیگر مباحث ارائه شده در دوره‌های آموزشی بوده است.

بنا به گفته وی، دوره آموزشی تخصصی اقدامات پایه پیش بیمارستانی و حمایت‌های روانی و اجتماعی در حوادث ۲۴ ساعته با شرکت ۴۵ نفر از امدادگران برادر از دیگر دوره‌های برگزار شده است.
منبع/تسنیم

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار