امام جمعه آبدانان:
امام جمعه آبدانان گفت: شایسته است کلیه آسیب‌های موجود و مستتر در مراسم اربعین امسال در اوج واقع نگری و مسئولیت پذیری جمع آوری و برای رفع آنان از همین حالا برنامه ریزی متقن و تدابیر جدی و راهگشا مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 09 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان، اظهار کرد: مدیریت مجدانه، پی‌گیری‌ مستمر مشکلات، هماهنگی‌های بین بخشی و مشارکت بالا و مساعدت بی بدیل مردم ایلام بخصوص مردم انقلابی مهران باعث شده که اربعین امسال با کمترین نقص و پرشور و در اوج امنیت و آرامش بر گزار شود.

وی با اشاره به همت والای دولت سیزدهم در توسعه زیرساخت‌های مواصلاتی و منتهی به مهران، افزود: شایسته است کلیه آسیب‌های موجود و مستتر در مراسم اربعین امسال در اوج واقع نگری و مسئولیت پذیری جمع آوری و برای رفع آنان از همین حالا برنامه ریزی متقن و تدابیر جدی و راهگشا مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه آبدانان اربعین سالار شهیدان را یک فرصت مغتنم برای استان عنوان کرد و یادآور شد: هدایت‌های مشفقانه و تلاش‌های شبانه روزی نماینده محترم ولی فقیه در استان و عزم راسخ و ارادت حسینی(ع) و توان مدیریتی مسولان باعث شد که مردم و مدیران استان ایلام امسال با عالی ترین نمره از امتحان بزرگ حماسه اربعین پیروز و سر بلند بیرون بیایند.

حجت الاسلام سوری از مردم شهید پرور و مدیران زحمتکش شهرستان آبدانان بخاطر استقرار موکب در مرز مهران و ارائه خدمات خالصانه به زوار امام حسین(ع) تقدیر کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار