فرماندار سمنان از استقرار ۶۰ موکب در مسیر پیاده‌روی دلدادگان اربعین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 05 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد بهرامی، فرماندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان سمنان اظهار کرد: بر اساس اعلام زمان و مکان پیاده‌روی دلدادگان اربعین صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه این مراسم ساعت هشت صبح از میدان امام علی (ع) به سمت مصلی شهر سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های پذیرایی در مسیر تعیین شده با مشارکت هیأت‌های مذهبی سمنان و به صورت کاملاً مردمی و خودجوش برپا می‌شود، عنوان کرد: در طول مسیر ۶۰ موکب مستقر خواهند شد تا پذیرای دلدادگان حسینی باشند.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: ۶ کمیته مواکب، پشتیبانی، فضاسازی، اطلاع‌رسانی، امنیت و کمیته مراسم پایانی ویژه مراسم اربعین امسال در سمنان تشکیل شده است.

بهرامی گفت: سازمان‌ها و نهاد‌های مختلفی به عنوان مسؤولان کمیته‌های ذکر شده از جمله سپاه، اوقاف و امور خیریه، شهرداری سمنان، شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی سمنان، پلیس راهور و ... در برگزاری هر چه بهتر آیین معنوی اربعین حسینی در سمنان همکاری، مشارکت و فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: اجرای تعزیه، قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز ظهر اربعین توسط ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان پایان‌بخش مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین در سمنان خواهد بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار