فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند و کشف 143 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 04 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سیگار قاچاق به وسیله یک دستگاه خودروی سواری سمند به استان، بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی، مسیر حرکت خودروی موردنظر در محور‌های مواصلاتی استان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۴۳ هزارو ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین درپایان گفت: یکی از شعار‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار