رئیس سازمان جهادکشاورزی گفت: خوشبختانه بالغ بر هزار میلیارد تومان متمم سفر ریاست جمهوری در بحث مولد سازی به بخش کشاورزی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 03 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، سید عماد شاهرخی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین بحث عملکرد‌های شاخص این است که هر سه ماه یکبار حداقل یک شاخص فعالیت عمده در مقایسه با سال قبل ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به عدم جانب داری از کاندیدا‌های احتمالی گریزی زد و گفت: با توجه به نقش و حوزه حساس جهاد کشاورزی لرستان و ارتباط مستقیم با تامین امنیت سفره غذایی؛ لازم است تا مدیران، معاونین و مجموعه اداری جهاد کشاورزی لرستان از جانب داری از کاندید‌ها پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در راستای تقویت ظرفیت‌های بخش کشاورزی لازم است تا از ظرفیت سرمایه گذاران و نخبگان استفاده شود.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع مصوبت سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تخصیص‌ها بنا به مصوبات سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته می‌شود لازم است در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بالغ بر هزار میلیارد تومان متمم سفر ریاست جمهوری در بحث مولدسازی به بخش کشاورزی تخصیص یافته است. لازم است در این راستا برنامه ریزی لازم برای جذب اعتبارات در حوزه مولد سازی صورت گیرد تا زودتر به اعتبار در نظر گرفته شده دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: موضوع بعدی که مورد تاکید ریاست جمهوری است اهتمام جدی برای برخورد با ناکارآمدی‌ها و فساد در کلیه سطوح مدیریتی است.

وی ادامه داد: این موضوع جزو مطالبات دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی است و با جدیت در سازمان جهاد کشاورزی دنبال می‌شود.

شاهرخی همچنین اظهار کرد: مدیران ضعیف و یا افرادی که دچار روزمرگی شده اند زیر ذره بین قرار دارند و در صورتی که نتوانند حوزه کاری را از رخوت و روزمرگی خارج کنند، با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات شاخص و منتج به نتیجه مطلوب زیادی صورت گرفته است. لازم است تا اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی، مکتوب و مجازی برای ارتباط با مردم و.. و فعالیت‌ها تبیین شوند.

شاهرخی همچنین گفت: پیشنهاد براین است که هر کدام از دوستان آمادگی دارند روز‌های جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه در بخش‌ها و شهرستان‌ها حضور داشته باشند و پاسخگوی نیاز‌ها و سوالات مردم باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار