رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان داشت : از ابتدای ورود زائران به استان تا کنون تعداد ۴۲ هزار و ۲۲ نفر به اورژانس مراجعه کرده اند.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جاسم محمدی افزود : 2 هزار و ۸۱۲ نفر در بخش‌های اورژانس، یک هزار و ۳۱۳ نفر در بخش‌های تخصصی و ۴۱۲ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۸۳۱ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شده است.

وی گفت :  6 هزار و ۶۶ تماس با فوریت‌های پزشکی گرفته شده، ۱۰ فراخوان بالگرد داشته‌ایم و همچنین ۳۶۳ نفر در حوادث ترافیکی و ۱۰۳ هزار و ۱۸۱ نفر در حوادث غیر ترافیکی مصدوم شده‌اند و علاوه بر آن تعداد اعزام آمبولانس‌ها ۲ هزار و ۴۵۹ مورد بوده و ۱۰۱ هزار و ۱۸۴ نفر به مرکز فوریت‌های پزشکی مراجعه حضوری نموده‌اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مطرح کرد :  پنج هزار و ۷۶۹ مورد بازدید از اماکن عمومی، موکب‌ها و مواد غذایی و ۱۰۹ مورد نمونه‌برداری اولیه و مواد غذایی صورت گرفته و همچنین ۲ هزار و ۷۲۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، معدوم شده و سه هزار و ۳۲۶ مورد مواد غذایی به صورت پرتابل سنجش شده‌اند.

محمدی ادامه داد : سه هزار و ۶۲۷ نفر از خادمین موکب‌دار نیز به طور کامل در زمینه بهداشتی آموزش دیده‌اند و همچنین تعداد رسانه آموزشی توزیع شده ۱۷ هزار و ۷۱۴ مورد بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار