رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: تعداد ۱۱۶۸ دانش‌آموز و دانشجو و طلبه از کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشگاه‌ها در سال جدید بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 31 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد جعفری اظهار داشت: تعداد ۱۱۶۸ دانش‌آموز و دانشجو و طلبه از کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشگاه‌ها در سال جدید بهره‌مند شدند.

 

بهره‌مندی ۱۰۳۰ دانش آموز و ۱۳۰ دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی کمیته امداد بابل  

وی گفت: بر این اساس ۱۲۰ میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک‌های عامل جهت برطرف شدن نیازهای ضروری دانشجویان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل افزود: مرکز نیکوکاری فرهنگ این شهرستان نیز در ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان در زمینه‌های مختلف مانند: هزینه ایاب و ذهاب و کلاس‌های طرح اوقات فراغت، کمک هزینه تحصیلی، شهریه دانشگاه، اردوهای زیارتی و آموزشی تربیتی نیز نقش مهمی ایفا میکند.

جعفری بیان داشت: در این راستا مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی در مرکز نیکوکاری فرهنگ به ۶۰ دانش‌آموز نیازمند پرداخت گردید.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: ۱۰۰۶۱ نفر در شهرستان بابل تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار