معاون شهرداری کرمانشاه:
معاون شهرداری کرمانشاه گفت: هفت هزار شاخه گل در پایانه مرزی خسروی کاشته شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 30 August 2023
برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از جمله خدمات ارائه شده در ایام اربعین می‌توان به خرید هشت دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله، ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه مه پاش و هفت دستگاه یخ‌ساز اشاره کرد.

وی افزود: از جمله اقدامات دیگر می‌توان به اعزام ۱۵۸ نفر نیروی پاکبان برای ارائه خدمات در شهرستان قصرشیرین، اعزام ۶ نیروی آتش‌نشان به پایانه مرزی خسروی اشاره کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: استقرار و خدمات‌دهی ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه خودرو جاروب مکانیزه، ۲ دستگاه واترجت در شهر قصرشیرین انجام شد.

وی اذعان کرد: استقرار و خدمات رسانی ۲ دستگاه کمپرسی در شهرستان قصرشیرین، یک دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله و یک دستگاه خودرو حمل جسد در پایانه مرزی خسروی از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه است.

این مقام مسئول ابراز کرد: اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی خسروی، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر کرمانشاه و ۲۰ چشمه در شهرستان کنگاور از دیگر خدمات ارائه شده است.

نامداری عنوان کرد: اقداماتی همچون احداث ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در موکب الزهرا ماهیدشت و بازدید کارشناسان آتش‌نشانی از مواکب مسیر زائرین و آموزش به منظور پیشگیری و مقابله با حریق صورت گرفت.

وی تاکید کرد: اعزام اکیپ جمع آوری سگ‌های بلاصاحب به پایانه مرزی خسروی و موکب بزرگ سازمان فرهنگی در میدان آزادگان با ارائه خدمات بهداشت و سلامت برپا شد.

نامداری خاطر نشان کرد: توزیع اقلام فرهنگی و مذهبی و فضای بازی کودکان و ساخت و نصب المان مناسبتی به منظور فضاسازی شهر کرمانشاه یکی دیگر از اقدامات شهرداری است.

وی افزود: خرید پرچم مشکی و توزیع در بین مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه، چاب و نصب تخته بنر با محتوای اطلاع رسانی و آموزشی در راستای این ایام انجام شد.

این مقام مسئول بیان کرد: خدماتی همچون خرید و کاشت هفت هزار شاخه گل، نصب ۱۴ میل پرچم، ارسال ۱۵ فلاور باکس به پایانه مرزی خسروی برای فضاسازی ارائه شد.

وی ادامه داد: خرید و توزیع ۳ تن کیسه زباله در بین شهرداری‌های استان، خرید ۳۰۰ مخزن پلی اتیلن تفکیک پسماند و فضاسازی قرارگاه اربعین در پایانه مرزی خسروی در راستای این ایام صورت گرفت.

وی در خصوص پاکسازی گیت‌های مرزی گفت: پاکسازی گیت‌های منذریه، جمع آوری زباله مواکب در کمربندی شهرستان قصرشیرین، خدمات رسانی و جمع آوری زباله کلیه مواکب در شهر کرمانشاه از جمله ارائه خدمات شهرداری است.

نامداری تاکید کرد: خرید اقلام خدمات شهری از جمله جاروب پوشالی، بیل، فرغون و خرید البسه مناسب و کلاه برای نیروهای خدماتی از جمله دیگر خدمات ارائه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار