همزمان با ششمین روز از هفته دولت، جشن احیای ۹۲ واحدصنعتی و مراسم کلنگ زنی طرح توسعه کارخانه کنتور سازی، با حضور وزیر ارتباطات در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 29 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با ششمین روز از هفته دولت و در مراسمی که ظهر امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان در کارخانه کنتور سازی برگزار شد، آئین کلنگ زنی طرح توسعه این مجموعه در ۲۰ هزار مترمربع مساحت اجرا شد.

افزایش ظرفیت تولید و گسترش سبد محصولات تولیدی جهت بهره برداری از خطوط تولید صفحات خورشیدی سولار پنل با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ مگا وات، تولید اینورتر‌های خورشیدی با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ مگاوات، خطوط تولید اتوماتیک و رباتیک کنتور‌های هوشمند سه فاز، تک فاز، ریلی و مودم‌های مخابراتی در ۵ خط جدید برای اولین بار در خاور میانه، خطوط تولید برد‌های الکترونیک و ماژول‌های مخابراتی در ۶ خط جدید در این طرح توسعه، پیش بینی شده است.



همچنین در این طرح توسعه ایجاد خطوط تولید قطعه سازی انواع لامپ‌های فوق کم مصرف LED از ۵ وات تا ۱۵۰ وات، تولید تمام اتوماتیک انواع لامپ‌های فوق کم مصرف LED از ۵ تا ۱۵۰ وات، تولیددتمام اتوماتیک انواع ریسه‌های روشنایی LED، افزایش ظرفیت تولید واحد تزریق پلاستیک با تجهیز ۳۰ دستگاه از ۱۶۰ تن تا ۳۵۰ تن و تولید کنتور‌های هوشمند گاز نیز در این طرح دیده شده است.

کنتورسازی قزوین که بیش از چهار سال دچار رکود شده و از خط تولید خارج شده بود با احیا و بازگشت به چرخه تولید در دولت سیزدهم در حال حاضر سالانه ۲۰ میلیون دستگاه کنتور تک فاز و سه میلیون کنتور سه فاز تولید می‌کند و زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را مهیا کرده است.

در ادامه با حضور وزیر ارتباطات جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی در قزوین برگزار شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار