معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اهدای ۲۰۰۰ کولر گازی به نیازمندان خوزستانی از توزیع ۱۲ هزار سری جهیزیه بین مددجویان سراسر کشور در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 29 August 2023

حسین خدرویسی در مراسم اهدای ۲۰۰۰ دستگاه کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان که امروز (۷ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به لطف الهی در شرایط فعلی در جشن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم و عامل این عزت و افتخار، سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی است که در همه صحنه‌ها ورود پیدا کرده است و با سیاست محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و ارائه خدمات پایه به مردم کمک می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد امام(ره) همگام و همسو با دیگر نهادها به ویژه سپاه پاسداران و بسیج به بیش از ۵ میلیون نفر در قالب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار خدمات ارائه می‌دهد. در این خصوص خدمات حمایتی، اشتغال، معیشت و دیگر نیازمندی‌ها به افراد تحت پوشش ارائه می شود.

خدرویسی بیان کرد: نگاه به خوزستان به عنوان استان مرزدار و امین جمهور اسلامی ویژه‌تر است و در این راستا همسو با سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی توافقاتی داریم و امروز شاهد توزیع ۲ هزار کولر گازی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم هستیم.

وی عنوان کرد: تفاهم‌هایی نیز در بخش‌های دیگر داریم و به زودی ۱۲ هزار سری جهیزیه بین مددجویان سراسر کشور توزیع می‌شود. ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویان نیز در سراسر کشور ساخته خواهد شد. تفاهم‌نامه‌هایی نیز برای تامین نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف به سرعت انجام خواهد شد تا سایر خدمات و نیازمندی‌ها در اختیار این افراد قرار بگیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امیدواریم خدمات بیشتری به مردم ارائه شود، گفت: سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند استان خوزستان توزیع شد.

وی از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل برای خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت حمایت تامین و اهدا شده است.

خدرویسی بیان کرد: برنامه کمیته امداد امام(ره) در استان‌های گرمسیر مانند خوزستان، بوشهر و هرمزگان و مناطقی از استان سیستان و بلوچستان توزیع کولر گازی و در دیگر مناطق توزیع کولر آبی است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار