ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی و مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 27 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، طی مراسمی که صبح امروز با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران کل اقتصاد و دارایی استان قزوین و امور مالیاتی قزوین، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان شهرستان و استان برگزار شد، ساختمان جدید اداره امور مالیات شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.



سید محمدهادی سبحانیان معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این آیین اظهار کرد: یکی از مظاهر مهم تکریم مودی و تکریم کارکنان اداره امور مالیاتی، وجود و احداث ساختمان‌های مناسب است که نهضت احیا، بازسازی و خرید ساختمان‌های جدید برای ادارات امور مالیاتی کشور در دستور کار قرار دارد و مدیران کشور با مدیریت منابع خود، باید نسبت به این مهم گام بردارند که تکریم و حفظ شان ارباب رجوع را به همراه دارد.

وی افزود: در این خصوص که مالیات صرف چه اموری هزینه می‌شود همچون سلامت، ورزش، عمران و آبادانی شهرها، روستا‌ها و شهرداری‌ها و توسعه و رفاه باید به اطلاع مردم رسانده شود تا بدانند که مالیاتی که به دولت پرداخت می‌کنند، در چه زمینه‌هایی هزینه می‌شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ادامه داد: با توجه به استقرار بخش قابل توجهی از شهرک‌های صنعتی در استان قزوین لازم است که تعامل فعالان اقتصادی با اداره کل امور مالیاتی این استان مطلوب و تقویت شود چرا که مالیات مانعی برای تولید آن‌ها ایجاد نمی‌کند که با شناخت بیشتر فعالان اقتصادی و آشنایی آن‌ها به تکالیف جدید، بستر لازم برای پرداخت مالیات فراهم می‌شود و بر این اساس آموزش مودیان در زمینه تکالیف جدید، در کشور در حال انجام است و در استان قزوین هم گام‌های خوبی برداشته شده است.

سبحانیان اضافه کرد: با توجه به بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک، امید است خدمات بهتری به مردم ارائه شوند و گره گشایی بیشتری از مشکلات و موانع پیش پای فعالین اقتصادی برداشته شود.



افزایش ۴٠ درصدی وصول مالیاتی در شهرستان آبیک

حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در ادامه این مراسم با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که «شهیدان رجایی و باهنر مدیران در تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی عملی برای همه مدیران نظام هستند و با مردم و در کنار مردم بودند»، گفت: تلاش خواهیم کرد شیرینی خدمت و در کنار مردم بودن را به آن‌ها بچشانیم.

وی با بیان اینکه شهرستان آبیک در بین ۶ شهرستان استان قزوین رتبه نخست را در کسب در اخذ منابع مالیاتی دارد، افزود: استقرار ساختمان جدید و مناسب به عنوان حداقل زیر ساخت برای اداره امور مالیاتی ضروری بود که این مهم به همت مسئولان استان قزوین رقم خورد.

این مسوول از افزایش ۴۰ درصدی وصول مالیاتی در شهرستان آبیک طی ۵ ماهه امسال در مقایسه با سال مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ارتقاء رتبه اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک، این میزان وصولی مالیات به ۶۰ درصد خواهد رسید و کارکنان این اداره به انجام وظایف خود به نحو احسن می‌پردازند.

گفتنی است، ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک مزین به نام شهید غلام حسن اکبری زیارانی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در پنج طبقه با ۱۸۸ میلیارد ریال از دانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشید کاشانی خریداری، بازسازی و به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها: آبیک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار