دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با استاندار/
 به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با استاندار دیدار و ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 25 August 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، فرماندهان نیروی انتظامی استان با استاندار یزد دیدار و ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

استاندار یزد در این دیدار با قدردانی از نقش آفرینی های ویژه نیروی انتظامی در برقرار امنیت و آرامش در استان، گفت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با فساد، جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و تلاش ها و رویکردهای مورد پیگیری آن ها شایسته تقدیر است.
 
وی در ادامه با اشاره به نا آرامی ها و اغتشاشات سال گذشته موجود در کشور و استان، خاطرنشان کرد: با وجود برخی اهانت ها و حتی ضرب و جرح برخی از افراد نیروی انتظامی استان در این مقطع زمانی، اما با تدبیر، رشادت ها و رفتارهای اخلاق گرایانه فراجا، این جریان در استان یزد بدون کشته و با کمترین خسارت همراه بود.
 
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توسعه و ارتقاء سیستم های پایش تصویری استان، اظهارداشت: با وجود برخی ضعف ها در سیستم های پایش تصویری، اما نیروی انتظامی مقتدرانه و با سرعت عمل بالا سارقین را شناسایی و دستگیر می کند.

استاندار یزد در ادامه یکی از بسترهای اساسی «تحقق موفقیت ها و دستاوردهای استان» را فعالیت های نیروی انتظامی عنوان و از مجموعه اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری این مجموعه قدردانی کرد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه به برخی از مسائل و مطالبات مجموعه نیروی انتظامی استان اشاره و نسبت به پیگیری و تحقق آن ها قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار