استاندار قزوین با بیان اینکه حوزه راه در استان عقب ماندگی سنواتی جدی دارد، گفت: تمامی راه‌های روستایی قزوین در مدت سه سال از شرایط مناسب‌تری برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 25 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح نمادین پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اینکه اقدامات دولت که در طول یکسال گذشته انجام داده است را اطلاع رسانی کند و اقداماتی که قابلیت بهره برداری دارند را افتتاح کند.

وی افزود: حوزه راه در استان قزوین به ویژه راه‌های روستایی عقب ماندگی سنواتی جدی دارد و یکی از اولویت‌های اصلی در جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی راه‌های روستایی و سایر راه‌های اصلی است.

اعلایی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های عمده قزوین راه‌هایی است که در استان وجود دارد، اضافه کرد: تا پایان امسال یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه که اتصال قزوین به الموت است، راه اندازی می‌شود که خدمت مهم و گره گشایی قابل توجهی برای مردم خواهد بود.

استاندار قزوین اظهار داشت: همه راه‌های روستایی استان با تلاش‌هایی که در حوزه‌های عمرانی انجام شده است و تأمین اعتبارات در بازه زمانی سه ساله از شرایط مناسبت تری برخوردار خواهد شد که این اتفاق هم بسیار مبارک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار