معاون اوقاف استان بوشهر:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ حسینی در محرم و صفر امسال چندین تجمع مذهبی در این مدت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 15 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم اظهار داشت: تمامی برنامه های اوقاف حول بصیرت افزایی است.

وی اضافه کرد: اولین گام فعالیت‌ها اعزام مبلغ به بقاع متبرکه و مساجد مناطق محروم است که این مهم با همت روحانیون و مبلغین در حال انجام است و اکثر بقاع پوشش داده شده است.

حسینی از برگزاری تجمع‌ها و همایش‌های مختلف در ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش خبر داد و افزود: لبیک یا حسین، شیرخواران، شیرین‌تر از عسل و رهروان زینب از جمله برنامه‌های اوقاف در این ماه بوده است.

تجمع لبیک یا رسول الله در بوشهر

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های ویژه روز تاسوعا و عاشورا، عنوان کرد: در این روزها تجمع دسته جات و هیئت‌های مذهبی را در امام‌زاده‌ها داریم که در نهایت نماز جماعت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز رحلت حضرت محمد(ص) تجمع لبیک یا رسول الله انجام می شود، اضافه کرد: در روز شهادت امام رضا(ع) نیز راهپیمایی مانند راهپیمایی اربعین تا امامزاده ابراهیم شهرستان دشتی که برادر امام رضا( ع) است، برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار