پوستر «جام رسانه امید» با حضور سردار آزادی، سردار مجیدی و استاندار محترم همدان و سایر مسئولان استانی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲ 25 August 2023

پوستر «جام رسانه امید» با حضور سردار آزادی، سردار مجیدی و استاندار محترم همدان و سایر مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش تابناک همدان، ناصر قوامی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن انتشار اخبار امیدآفرین است که این امر با جهاد تبیین محقق می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تزریق روح ایمان و امید در جامعه به سمت ایجاد بستری برای انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین میباشد که جام رسانه امید جهت تحقق این امر مهم برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا در محور‌های (جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد امید) می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند، انتخاب می‌شوند و به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان در این جام در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان در مرحله استانی به مرحله کشوری وارد خواهند شد و مرحله کشوری این رقابت نیز با حضور برگزیدگان در تهران برگزار خواهد شد. زمان برگزاری ۲۴ ساعته رویداد در سطح استان به اطلاع اهالی محترم رسانه خواهد رسید.

رو نمایی از پوستر «جام رسانه امید»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار