مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: اولین پارکینگ تمام مکانیزه با بااستفاده از آخرین فناوری روز دنیا و با کمک یک شرکت دانش بنیان در هسته مرکزی این شهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 22 August 2023

محمدباقرکلاهدوزان اظهار کرد: منطقه سه در مرکز شهر اصفهان واقع شده و یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه کمبود فضای کافی برای پارک خودروهاست به نحوی که مردم را به این مجبور می‌کند که خودروهای خود را در کوچه‌ها و خیابان‌ها پارک کنند.
وی افزود: پارک خودرو نه تنها مشکل شهر اصفهان که یکی از مشکلات اساسی شهروندان در کلان‌شهرهاست و شهرداری اصفهان علاوه بر توسعه حمل‌ونقل عمومی در نظر دارد که تعداد پارکینگ‌های عمومی سطح شهر را افزایش دهد.
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد:بر همین اساس مدیریت منطقه سه شهرداری اصفهان پس از بررسی صورت گرفته برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر نظر گرفت که علاوه بر نزدیک بودن به مقصد مورد نظر رانندگان، هنگام پارک خودروها باعث به وجود آمدن ترافیک و شلوغی در سطح شهرها نشود.
وی با اشاره به اینکه این پارکینگ در میدان شهدا احداث می‌شود،ادامه داد: با آزادسازی بیش از ۷۰درصد از املاک کاربری پارکینگ میدان شهدا، طراحی و احداث اولین پارکینگ تمام مکانیزه شهر اصفهان با آخرین فناوری روز دنیا و ظرفیت ۴۰۰ خودرو به همت یک شرکت دانش‌بنیان داخلی کلید خورده است.
کلاهدوزان گفت:این پارکینگ با توجه به اینکه در هسته مرکزی شهر قرار دارد امکان دسترسی سریع و مناسب به ایستگاه مترو هم دارد که این امر به ساماندهی ترافیک مرکز شهر کمک بسزایی می‌کند.
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در پایان گفت:به زودی عملیات احداث این پروژه با انتخاب پیمانکار در ۶ ماهه دوم سالجاری آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار