مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش شوق زیارت در راستای تأمین هزینه‌های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، جاسم محمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش شوق زیارت در راستای تأمین هزینه‌های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین در استان خبر داد و گفت: هزینه سفر خانواده‌های نیازمندی که به دلیل ناتوانی مالی از شرکت در راهپیمایی اربعین جا مانده‌اند از طریق این پویش تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور گسترده دوست‌داران امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین، افزود: خانواده‌های نیازمند استان که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل‌بیت (ع) راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین افراد علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنابر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته ۶۴۰ مددجوی کمیته امداد به راهپیمایی اربعین اعزام شدند، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰۰ مددجوی این نهاد راهی سفر پیاده‌روی اربعین شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۴۰۱۲ ـ ۵۰۰۳ ـ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ نزد بانک ملی کمک‌های مالی خود را به دست نیازمندان برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار