مدیرکل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی گلستان گفت: در دو سال اخیر ۶۲۰ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در گلستان تهیه که از این مقدار ۵۵۰ هزار تن میان پرورش دهندگان طیور توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 19 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا جامی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در دو سال اخیر ۶۲۰ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در گلستان تهیه که از این مقدار ۵۵۰ هزار تن میان پرورش دهندگان طیور توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گلستان گفت: مبلغ پرداخت شده برای این مقدار نهاده دامی ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی همچنین طی این مدت ۱۷ هزار و ۸۰۰ تن فرآورده‌های دامی با پرداخت هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از دامداران خریداری شد تا در مواقع نیاز وارد بازار مصرف شود.

جامی با بیان این‌که بازار صنعت طیور در گلستان باثبات است، گفت: در عرضه مرغ با کمبود مواجه نیستیم و به اندازه کافی کالا در بازار وجود دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: دو محصول گندم و جو در گلستان خرید تضمینی می‌شود، سال گذشته دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان گردش نقدینگی فرآورده و دام و طیور بوده است.

برچسب ها: گرگان ، گلستان ، دام و طیور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار