استاندار خوزستان از صدور مجوز اختصاص سه هزار دستگاه کولر گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 19 August 2023

علی اکبر حسینی محراب با اشاره به نیاز بخشی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان به تجهیزات سرمایشی از جمله کولر اظهارکرد: این تعداد کولر، علاوه بر مشارکت خیرین در پویش "نسیم حسینی" تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: این کولرها با نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به قشر نیازمند استان اختصاص خواهد یافت.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش داریم در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم از ظرفیت‌های قانونی برای تامین نیازمندی‌های خانوار تحت پوشش کمیته امداد استفاده کنیم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دولت همواره توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان را با جدیت در برنامه ریزی‌ها دنبال خواهد کرد و گفت: تحقق این برنامه ریزی‌ها باعث بهبود معیشت خانواده‌های تحت پوشش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، چهارم مردادماه جاری، اولین مرحله از تجهیزات سرمایشی مورد نیاز خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل یک‌هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر و یخچال در قالب پویش " نسیم حسینی" تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مرحله دوم جمع آوری منابع مورد نیاز برای اجرایی شدن این پویش، همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند شهرهای مرزی در استان شروع شده است.

پویش نسیم حسینی به نیت سلامتی سفر و امام عصر (عج) از سوی زائران در مراسم اربعین حسینی حمایت می شود تا وسایل مورد نیاز زندگی خانواده‌های نیازمند شهرهای مرزی استان تهیه و توزیع شود.

زائران اربعین حسینی برای مشارکت در این پویش، می توانند به پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده اند، مراجعه کنند.

همچنین مردم استان می‌توانند از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری کد #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۲۲۸۷۶ صندوق امداد ولایت کمک‌های خود را در این پویش به دست نیازمندان برسانند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار