در مراسم گرامیداشت روز آزادگان در نيروگاه نكا عنوان شد:
به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت غرور‌آفرين آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسمی در نيروگاه شهیدسليمی نكا برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم امام جماعت نیروگاه ضمن تبریک ایام بازگشت پیروزمندانه آزادگان به کشور، از رشادت و صبر و استقامت آنان در عرصه‌های دفاع مقدس و تحمل مشقات دوران اسارت قدردانی کرد و گفت: نام نیک و فرهنگ غنی آزادگان سرافراز ما که با ايمان راسخ و اراده‌های استوار در برابر شكنجه های مخوف و ناملايمات دوران اسارت مردانه استقامت کردند و به اصول و ارزشهاي اسلامي وفادار ماندند، در تاریخ این مملکت جاودانه خواهد ماند.

 

نام و فرهنگ غنی آزادگان ما در تاریخ این مملکت جاودانه خواهد ماند  

حجت‌الاسلام والمسلمين حسینعلی محمدی در ادامه با اشاره به خاطرات آزادگان از شكنجه‌گاه‌های مخوف دشمن بعثی صبر و مقاومت آزادگان را بی نظیر توصیف کرد و افزود: تعداد زیادی از اسرای ما در زير شكنجه‌های ظالمانه دشمن به شهادت رسیدند، اما آزادگان ما بدلیل پایبندی به هویت دینی، ایمان به هدف و عشق به امام راحل(ره) استوار ماندند و فشار مشکلات خللی در اراده‌های آنان بوجود نیاورد.

سپس علي كارگر دارابي از آزادگان بازنشسته نیروگاه، به بيان گوشه‌اي از خاطرات و مشاهدات خود از استقامت و پايداري آزادگان سرافراز در زیر فشار شكنجه‌هاي طاقت‌فرسای زندان‌های دشمن بعثي پرداخت.

حسينعلي صمدي و رمضان عموزاد مهديرجي نیز از آزادگان شاغل در این نيروگاه بودند که در سالهای گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.


خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار