مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 18 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین کالا‌های مورد نیاز زائرین اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی (ع) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه این کالا‌ها شامل ۴۶ تن برنج، ۵ تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی (ع) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای موکب‌های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.

زمانی گفت: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب‌های اربعین استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالا‌های مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی (ع) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالا‌ها از محل انبار‌های ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار