استانداربوشهر:
استاندار بوشهر گفت: بخش اعظم محور ارتباطی گناوه به دیلم که در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر در مجموع یکصد میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شد، امسال تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹ 15 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری دیروز (چهارشنبه) در پایان بازدید از پروژه راه گناوه به دیلم در محل کارگاه حوزه استحفاظی دیلم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر جزو راههای حادثه خیز استان بوشهر بوده که مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید قرار گرفت و تلاش شده تا در یک مدت زمان معقول به چهارخطه تبدیل شود.

وی گفت: بنا به قولی که به مردم شریف شهرستان های گناوه ودیلم داده ایم خوشبین هستیم که بتوانیم بخش اعظم این مسیر بخصوص نقاط حادثه خیز آن را تا پایان سال برطرف، تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

استاندار بوشهر یادآورشد که امسال مبلغ 150 میلیارد ریال به این راه اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: همچنین 400 میلیارد ریال ازمحل ماده 180 و حمایت های وزارت راه و شهرسازی برای این محور پیش بینی شده است.

سالاری گفت: در بخش های مختلف این مسیر، کارگاه ها بخصوص از بندر امام حسن به سمت گناوه بسیار فعال و وضعیت مطلوبی دارد اما از سمت امام حسن به سمت مرز استان خوزستان کارگاه اگرچه فعال شده اما تاکید شد که سرعت بیشتری پیدا کند تا هفته آینده مردم سرعت این پروژه را دراین بخش ببینند.

در سفر استاندار بوشهر، معاون عمرانی استانداری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) و مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر حضور داشتند.

محور شهرستان گناوه به دیلم، استان بوشهر را به استان خوزستان وصل می کند و از محورهای ارتباطی استانهای جنوب غربی و غرب کشور به سواحل خلیج فارس است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار