پیام فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن
کد خبر: ۱۱۲۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 17 August 2023

به گزارش تابناک گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه، مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بی تردید یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، 26 مرداد سال 1369، سالروز ورود آزادگان سرافراز به آغوش میهن است.

آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.
امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه توزی دشمنان ، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند ، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

آزادگان غیور ایران اسلامی در اوج مظلومیت سفیران انقلاب و مبلغان استقامت و ظلم ستیزی در دیار غربت بودند. ایشان دوران اسارت را به بستری برای خودسازی و تبلیغ انقلاب اسلامی تبدیل نمودند. در این بین نباید رنج ایثارگونه خانواده های معززشان در دوران فراق عزیزانشان را نادیده گرفت.

اینجانب این روز تاریخی را به تمامی آزادگان، خانواده‌های معزز و شکیبای آنان، همه ملت مقاوم ایران سرافراز به ویژه آزادگان و ایثارگران شهرستان آستانه اشرفیه تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تمنا دارم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

خسرو آرنگ

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار