از سوی بسیج رسانه بابلسر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان
کلاس آموزش خبرنگاری همچون هفته های گذشته در سالن آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار گردید. در این کلاس در مورد موضوع مصاحبه، نکات اصلی مصاحبه و فنون مصاحبه بحث و تبادل نظر گردید.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 17 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته به مانند هفته های پیش، کلاس آموزش خبرنگاری در سالن آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر برگزار شد . 

برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در شهرستان بابلسر در این کلاس در باره فنون مصاحبه مباحثی مطرح شد.
بر اساس این گزارش ، در این کلاس سید علی حسین زاده مسئول بسیج رسانه بابلسر و برگزار کننده اصلی کلاس آموزش خبرنگاری حضور داشت و مطالبی را برای هنرجویان عنوان کرد.
این کلاس همچون هفته های گذشته با استقبال جمعی از علاقه مندان مواجه شد. 
برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در شهرستان بابلسر  

برگزارکننده این کلاس آموزشی سازمان بسیج رسانه بابلسر است که مسئولیت آن بر عهده آقای سید علی حسین زاده می باشد ، البته نباید از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر گذشت. 
 نکته جالب در این کلاس بعلت تقارن با ورود آزادگان به میهن اسلامی از یکی از همراهان کلاس علیرضا کریمیان بصورت زنده مصاحبه ای انجام شد که با پرسش متعدد همراهان مواجه که این آزاده سرافراز به همه سوالات پاسخ داد و از خاطرات تلخ و شیرین خود در مدت اسارت توضیح داد. 
 

گفتنی ست در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره آموزشی خبرنگاری با امضای ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر و مسئول بسیج رسانه بابلسر اعطا می‌شود

در ضمن آقای عباس فلاحتی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در همه کلاس حضور پیدا کرده و همکاری خوبی در برگزاری کلاس ها داشت 
گفتنی ست استادان این کلاس ؛ رضا داداشی، حمید رضا گل‌محمدی و مسعود پاشنا بودند.
ضمنا به گفته مسئول بسیج رسانه بابلسر قرار است بزودی تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات بابلسر، هیئت های ورزشی و جمعی از دانشجویان در این کلاس شرکت کنند.  

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار