مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: در نامه ای خطاب به کمیته انضباطی اعلام کردیم شکایت مان از شمس آذر قزوین را پس گرفته ایم.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 16 August 2023

به گزارش تابناک قزوین  و به نقل از فارس، هادی بلوری‌نوین در گفتگویی در قزوین با تشریح روند شکایت باشگاه شهرداری همدان از باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در مسابقات فصل گذشته لیگ آزادگان، اظهار کرد: بعد از شکایت باشگاه سایپا از شمس آذر و اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص این پرونده، متوجه شدیم این موضوع صرفا به کسر امتیاز از نماینده استان قزوین منجر شده و سودی برای باشگاه شهرداری همدان ندارد.

وی افزود: در صورتی که رای کمیته انضباطی به افزایش امتیاز ما ختم می‌شد، شهرداری همدان در لیگ آزادگان باقی می‌ماند، اما با رای فعلی کمیته انضباطی که به احتمال زیاد در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم تایید می‌شود، شرایط ما تغییر نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در این راستا بعد از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مسوولان استان‌های قزوین و همدان و مساعدت شهردار و شورای شهر همدان، در نامه‌ای خطاب به کمیته انضباطی اعلام کردیم شکایت مان از شمس آذر قزوین را پس گرفته ایم.

بلوری نوین اضافه کرد: این تصمیم در استان همدان با درنظر گرفتن علاقه مردم قزوین به فوتبال و نماینده این استان در لیگ برتر صورت گرفته و معتقدیم شمس آذر در فصل گذشته لیگ آزادگان شایستگی خود را به اثبات رساند و لیاقت حضور در لیگ برتر و رقابت عادلانه با تیم‌های این سطح از فوتبال کشور را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار