عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: شورای نگهبان با بررسی دقیق صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی بازگرداند.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 15 August 2023

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کمیت و کیفیت برگزاری انتخابات به عملکرد مسئولین اجرایی و نمایندگان مجلس در گذشته و در حال حاضر بستگی دارد.

وی افزود: به میزانی که دولت رضایتمندی برای مردم ایجاد کند و نمایندگان مجلس در قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون اثرگذار باشند مردم هم از انتخابات استقبال می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول انقلاب مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب با حضور پررنگ در انتخابات‌ها و مراسم ملی و مذهبی ادا کردند.

وی گفت: یکی از مواردی که در امر مشارکت اثرگذار است، مدیرانی هستند که باعث عدم اعتماد مردم به کارآمدی در حوزه‌های اجرایی می‌شوند و این موارد به حساب نظام گذاشته می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته نمایندگانی داشتیم که به جای کار و تلاش، بیشتر امورات شخصی خود را دنبال می‌کردند و مردم این‌ها را مشاهده کرده و تصور می‌کردند هر نماینده‌ای وارد مجلس شود به دنبال منافع شخصی و خانوادگی است.

وی بر تأثیر چنین رفتارهایی بر دیدگاه مردم نسبت به نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: در دوره گذشته شورای نگهبان با بررسی دقیق صلاحیت‌ها اعتماد مردم به نظام را بازگرداند.

وی تشریح کرد: باید همه دستگاه‌ها، دولت و مجلس شورای اسلامی با عملکرد صحیح و ایجاد تحول مثبت، اعتماد را به مردم بازگردانند و مردم قطعا با کسب اعتماد در انتخابات حضور می‌یابند.

حیدری تأکید کرد: مردم باید بدانند سرنوشت آن‌ها در دست چه افرادی قرار می‌گیرد و با حضور خود و انتخاب درست وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: مردم باید به لحاظ شرعی و قانونی برای شرکت در انتخابات احساس تکلیف کنند و در همین راستا با حضور پرشور خود در انتخابات پایبندی خود را به نظام و انقلاب در دوره‌های گذشته ثابت کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار