رئیس اداره ورزش و جوانان آبیک تکمیل پروژه استخر این شهرستان را نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیم برخورداری در جمع خبرنگاران آبیک با اشاره به توزیع اعتبارات بین همه هیات‌های ورزشی شهرستان آبیک، اظهار کرد: با حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار، کار‌های عمرانی خوبی اجرا شده است که می‌توان به ۱۵۰ میلیون تومان هزینه برای تاتامی، ضربه گیر و نور سالن باستانی، ۱۸۰ میلیون تومان برای چمن مصنوعی سالن پیامبر اعظم، تقریباً ۱۵۰ میلیون تومان برای چمن فوتبال مجموعه ورزشی تختی و ضربه‌گیر سالن ورزشی زیاران با حدود ۱۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.

وی با اشاره به اختصاص سالن رزمی شهیدان حاجی سیاری به همت سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و فراهم بودن شرایط برای میزبانی مسابقات استانی در رشته‌های کونگ فو، کاراته و... افزود: برای زمین چمن فوتبال شهر قشلاق حدود ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و بین استخر در حال احداث و سایت تیر و کمان، دیوار ۵۰ متری به عرض ۴۰ سانتیمتر با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجرا است.

رئیس اداره ورزش و شهرستان آبیک با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی استخر این اداره در جنب سالن ورزشی پیامبر اعظم تصریح کرد: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۳ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این پروژه اختصاص داده شده بود که امسال هم ۶ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده و با اختصاص به موقع این اعتبار، پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت خواهد داشت البته برای تکمیل پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم نیاز دارد.

برخورداری تعداد ورزشکاران سازمان یافته اداره ورزش و جوان شهرستان آبیک را ۶۰۰۰ بیمه شده ذکر کرد و افزود: سرانه استاندارد ورزشی در دنیا دو و نیم متر، در کشور یک متر، در استان قزوین ۸۶ سانتی‌متر و در شهرستان آبیک هم ۸۶ سانتی‌متر است.

برخورداری ادامه داد: در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی در شهرک فردوس ایرادات و نواقص به مدیریت شهری ارجاع داده شده تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود و استاندارد‌های لازم داشته باشد تا مجوز اعطا شود.

وی بیان کرد: برای احداث فضا‌های ورزشی در روستا‌ها نیاز است که زمین در بافت روستا باشد و زمین به نام اداره ورزش و جوان شهرستان آبیک سند زده شود تا برای احداث فضا‌های آموزشی با مشکل مواجه نشویم.

برچسب ها: آبیک ، قزوین ، استخر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار