فرمانده انتظامی البرز از صدور سه هزار و ۵۰۰ گذرنامه به مناسبت زیارت اربعین حسینی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 13 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار " حمید هداوند" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین هشت هزار گذرنامه در حال حاضر صادر شده که تا ۴۸ ساعت آینده به دست متقاضیان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه از درگاه پلیس من استفاده کنند.

هداوند در بخش دیگری ازسخنان خود خاطرنشان کرد: در سال جاری هفت هزار و ۵۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

وی گفت: همچنین طی این مدت نیز ۲ هزار و ۵۹۷ قاچاقچی دستگیر و چهار هزار و ۳۲۵ معتاد متجاهر در این استان جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین مواد کشف شده شامل تریاک، مرفین و هرویین بوده است.

فرمانده انتظامی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به جرایم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: دراین مدت نیز یک هزار و ۲۱۱ مورد جرائم رایانه‌ای در این استان رخ داده و ۵۱۶ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

وی افزود: در بخش برداشت غیرمجاز ۶۵۴ نفر، اسکیمر۲۰ نفر، فیشینگ هفت نفر و کلاهبرداری واتساپی ۲۲ نفر دستگیر شدند.

هداوند همچنین به کشفیات جرایم امنیت عمومی پرداخت و یادآور شد که طی سال جاری ۹۱ سلاح گرم و سرد کشف و ۷۰ اوباش دراستان البرز دستگیر شدند.

وی گفت: در سال جاری ۱۶۲ باند سرقت در البرز شناسایی شده و بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مورد سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی البرز به دستگیری یک باند سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر شدند که از آن‌ها ۱۰۵ دستگاه گوشی کشف شده که ارزش ریالی این اموال بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی البرز  گفت: خبرنگاران در خط مقدم مقابله با حجم‌های رسانه‌های دشمنان هستند و انتشار دقیق سریع اخبار برای پیشگیری از سو استفاده معاندان بسیار قابل اهمیت است.
هداوند افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هزینه‌های میلیارد دلاری در صدد تسخیر افکار عمومی کشور هستند که لازمه مقابله با این جریان اطلاع رسانی دقیق و سریع برای پیشگیری از سوء استفاده معاندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار