سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در سخنانی به تشریح جزییات روندی پرداخت که منجر به کسر امتیاز از این تیم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 12 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، سعید دقیقی در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص کسر امتیاز از تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی فصل را با منفی ۳ امتیاز شروع کردیم و علیرغم ارائه بازی خیلی خوب مقابل استقلال خوزستان، به تساوی یک بر یک رضایت دادیم. بعد از این بازی دوباره خبری آمد که از امتیازات ما منفی ۳ امتیاز دیگر کسر شده که نگرانی‌های ما و مردم قزوین مضاعف کرده است.

وی افزود: بعد از شکایت سایپا که کسر امتیاز شد ۴ باشگاه دیگر از تیم ما شکایت کردند که سه تیم شکایت خود را پس گرفتند و باشگاه شهرداری همدان در کمیته انضباطی شکایت خود را ارائه کرده که در حال رایزنی هستیم تا در کمیته استیناف منفی ۳ امتیاز، صفر شود. قول‌هایی هم داده شده و ما به اصیل‌ترین و با تمدن بودن‌ترین مردم همدان که همسایه استان قزوین هستند، ایمان داریم که قرار است شکایت خود را پس بگیرند تا شمس آذر با منفی ۲ امتیاز بتوانیم فصل را ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: همچنین امیدواریم باشگاه سایپا که بعد از رای کمیته انضباطی استیناف، منافعی ندارد، شکایت خود را پس بگیرد تا ما مانند تمام تیم‌ها در مقام برابر بتوانیم رقابت کنیم. شمس آذر لایق‌ترین تیم در ادوار گذشته بوده و حتی در حالی که ۵ بازی آخرمان تاثیر چندانی در امتیازات مان نداشت، با نهایت کیفیت، بازی‌ها را ارائه دادیم تا در انتهای جدول حق تیمی ضایع نشود.

دقیقی با اشاره به پیگیری مقامات سیاسی استان قزوین و نمایندگان مجلس برای رفع مشکل تیم شمس آذر قزوین ابراز امیدواری کرد: از سیاهکلی مرادی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس انتظار داریم از وزیر یا معاون وزیر صمت، کارخانجات سایپا و باشگاه سایپا با واسطه گری و کدخدا محوری نسبت به حل مشکل شمس آذر تدبیری کمک کند.

وی افزود: این تیم با کمترین بودجه و بیشترین و بهترین عملکرد، سال گذشته موفق عمل کرد و با توجه به اینکه بودجه آن بسیار کم و در ته جدول قرار دارد در بازی اول ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بر این اساس از باشگاه سایپا هم درخواست می‌شود همکاری لازم را داشته باشند تا شادی که در این شرایط اقتصادی به مردم قزوین تزریق شده، به کامشان تلخ نشود.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین در خصوص یک عکس منتشر شده در صفحه مجازی که حواشی زیادی را به دنبال داشت، توضیح داد: از طرف قزوین فردی با مدیریت باشگاه سایپا تماس می‌گیرد و می‌گوید اطلاعاتی درباره باشگاه استقلال خوزستان دارد که قطعاً کمک می‌کند باشگاه خوزستان از دور مسابقات حذف شود. سپس جلسه‌ای در خیابان فرشته برگزار و این اسناد که مرتبط با باشگاه شمس آذر قزوین بود توسط آن فرد در اختیار سایپا قرار داده می‌شود.

دقیقی اضافه کرد: فرد مذکور در قبال ارائه اطلاعات، درخواست ۴۰ میلیارد تومان پول می‌کند. ما به باشگاه سایپا که به دنبال حقوق خود بود احترام می‌گذاریم، اما این باشگاه پس از اسناد و مدارک اخذ شده از آن فرد، از تیم شمس آذر قزوین شکایت می‌کند. این در حالی است که باشگاه سایپا با هماهنگی با دستگاه‌های امنیتی اطلاعات را از فرد گرفته، اما بدون اینکه وجهی پرداخت کند، او را به بازی می‌گیرد و پولی رد و بدل نمی‌شود.

وی گفت: فردی که در آن عکس جنجالی قابل مشاهده است، دوست صمیمی بازیکنی بوده که کارت پایان خدمتش جعلی بوده و حق مردم قزوین را فروخته است که باید گفت نهایت کم لطفی نسبت به قزوین و مردم این استان است. پرونده فرد خاطی در شعبه یک بازپرسی در حال رسیدگی است که امیدواریم این مشکلات و بحران ایجاد شده در تیم قزوین در اسرع وقت حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار