استاندار سمنان گفت: نظارت بر فعالیت عطاری‌ها باید در برنامه کاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوده و عطاری‌های بدون مجوز و متخلف پلمب شوند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 12 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: پیشگیری از عرضه مواد مخدر در جامعه یکی از مواردی است که در حوزه مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت بوده و این مهم باید در محیط پیرامونی دانشگاه‌ها و مدارس استان اجرایی شود.

وی گفت: ارتباط مجموعه دانشگاه با بسیج دانشجویی، نهاد رهبری در دانشگاه و مشاوره باید بیش از پیش تقویت شده و از این ظرفیت برای پیشبرد امور در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد در بین دانشجویان استفاده شود.

استاندار سمنان افزود: پاک‌سازی محیط پیرامونی یکی دیگر از مؤلفه‌هایی است که باید به‌منظور حراست از دانشگاه‌ها و مدارس در خصوص ورود مواد روانگردان، مخدر و سیگار در دستور کار باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اقدامات پژوهشی و تحلیلی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها به‌صورت جد دنبال شود.

وی عنوان کرد: اهلیت‌سنجی گردانندگان خوابگاه‌های خودمالکی و بهبود و ساماندهی امور در این حوزه برای سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مدارس باید ارتباط خود را با خانواده دانش‌آموزان و دانشجویان تقویت کنند و ضرورت دارد تا آموزش و پرورش با تقویت انجمن اولیا و مربیان، مباحث مرتبط با دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کند.

استاندار سمنان گفت: نظارت بر فعالیت عطاری‌ها یکی دیگر از مواردی است که باید در برنامه کاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوده و عطاری‌های بدون مجوز و متخلف پلمب شود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار