رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از پیوستن 520 نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین از ابتدای ماه محرم تاکنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 12 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری، علی منصوری امروز در گفتگویی در شهرکرد گفت: پویش به عشق امام حسین (ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند از ابتدای ماه محرم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اجرای این پویش ۵۲۰ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۳۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علی‌رغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

منصوری با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین، اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار