دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا چهارمین روز ثبت نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷۲ نفر در استان قزوین نام نویسی کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 11 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، حامد فتوحی اظهار کرد: تا چهارمین روز ثبت نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷۲ در استان قزوین نام نویسی کردند.

وی افزود: از این تعداد ۲۳۳ نفر مرد و ۳۹ نفر خانم هستند. همچنین لازم به ذکر است تاکنون ۱۸۹ نفر در حوزه قزوین، البرز و آبیک، نفر، در بوئین زهرا و آوج ۵۹ نفر و در تاکستان ۲۴ نفر عملیات پیش ثبت نام را انجام داده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: بازه سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بیشترین آمار پیش ثبت نامی‌ها را داشتند. از این تعداد ۳۷ نفر دارای تحصیلات دکترا، ۱۹۹ نفر فوق لیسانس، ۲۴ نفر لیسانس و ۱۲ نفر حوزوی بودند.

فتوحی اذعان کرد: در این مرحله از پیش ثبت نام، صلاحیت داوطلبان بررسی نمی‌شود و فقط ۶ دستگاه ذی ربط مدارک را بررسی می‌کنند.

وی در پایان گفت: متقاضیان از ساعت ۸ تا ۱۸ می‌توانند از طریق نشانی keshvar.moi.ir پیش ثبت نام کنند و مهلت پیش ثبت نام تا ۲۲ مرداد ادامه دارد و این مهلت تمدید نخواهد شد بنابراین متقاضیان ثبت نام را به ساعات پایانی موکول نکنند.

برچسب ها: قزوین ، انتخاب ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار